? ??????????????Unbelievable (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (86 Ratings)??2443 Grabs Today. 25990 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2390 Grabs Today. 28531 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 23, 2010


Pada suatu petang,pulang dari bersiar-siar dengan abah,aku lihat ada kotak hadiah warna pink atas meja..pada kad ada tulis namaku..dah agak ini mesti mama beli hadiah harijadiku yang jatuh pada bulan puasa lalu..rasa-rasanya dah tau apa ada kat dalam..sebab dah lama mintak kat mama..kelas tuisyenku berhampiran dengan kedai cenderahati..masa rehat aku selalu merayau kat situ..cerita kat mama..mama marah masuk kat situ..dia kata kalau terlanggar barang dan rosak aku akan terus dibawa kebalai polis..mama dan abah tak tau..takut juga..sejak dari itu aku tak masuk lagi tapi mama janji akan belikan kotak muzik yang aku minati

0 comments: