? ??????????????Unbelievable (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (86 Ratings)??2443 Grabs Today. 25990 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2390 Grabs Today. 28531 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 1, 2010



Aku memang suka sangat mandi laut,masa mama pergi belajar kek kat Pekan aku tak ikut,aku ikut Wan pergi rumah Pak Teh Li,pada petang itu kami pergi tepi pantai,seronok sangat lepas gian..bila mama habis belajar ..dia hantar abang untuk join kami..alahai..nak terkeluar biji mata abang tengok aku pakai baju mandi..abang aku ni lain sikit..dia tak suka perkara macam ni,mama dan abah rilek aje...saya kecik lagi bang,nanti bila sekolah menengah nanti saya tak buat lagi..tengok tu,dia duduk dekat aku..takut aku pergi jauh..

0 comments: